Uroczysko Siedmiu Stawów  & Spa by L’Occitane,  Niemcza
Uroczysko Siedmiu Stawów  & Spa by L’Occitane,  Niemcza
Tło bannera

Zasady zamawiania i świadczenia usług

Przyjazd
15 lis ‘24
Wyjazd
16 lis ‘24

Regulamin hotelowy Uroczyska Siedmiu Stawów Luxury Hotel

Sprzedawcą usług oraz właścicielem strony www.uroczysko7stawow.pl jest firma:

Uroczysko Siedmiu Stawów Sp. z o.o.
Al. Lotników 12
02-668 Warszawa
NIP: 5213880370 REGON: 384701191
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
KRS nr 0000810542, Kapitał zakładowy: 5.000 zł


Warunki potwierdzenia rezerwacji oferty tylko z noclegami
Potwierdzeniem rezerwacji oferty tylko noclegów w Uroczysku Siedmiu Stawów Luxury Hotel&Spa by L’Occitane jest wpłata równowartości pierwszej doby w terminie 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej, płatność pozostałych kosztów na miejscu w Hotelu.
Płatności można dokonać:
a)    w Recepcji gotówką;
b)    kartą kredytową – w takim przypadku prosimy o przekazanie wypełnionego formularza lub podanie danych z karty telefonicznie w celu dokonania jej obciążenia lub preautoyzacji;
c)    przelewem na rzecz.
 
W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer rezerwacji.
W przypadku gdy faktura zaliczkowa ma być wystawiona na osobę lub firmę inną niż wpłacający prosimy o przesłanie danych do wystawienia faktury zaliczkowej.
W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu.
 
 
Warunki potwierdzenia rezerwacji pakietów
Potwierdzeniem rezerwacji oferty pakietowej w Uroczysku Siedmiu Stawów Luxury Hotel&Spa by L’Occitane jest wpłata 100% wartości pakietu w terminie 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej, płatność pozostałych kosztów na miejscu w Hotelu. 
Płatności można dokonać:
a)    w Recepcji gotówką;
b)    kartą kredytową – w takim przypadku prosimy o przekazania wypełnionego formularza lub podanie danych z karty telefonicznie w celu dokonania jej obciążenia lub preautoyzacji.
c)    przelewem
d)   elektronicznym przelewem bankowym Przelewy24
W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer rezerwacji.
W przypadku gdy faktura zaliczkowa ma być wystawiona na osobę lub firmę inną niż wpłacający prosimy o przesłanie danych do wystawienia faktury zaliczkowej.
W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu.
 
Warunki anulacji rezerwacji dla standardowych pobytów hotelowych i pakietowych
W przypadku anulacji usług noclegowych, o ile nie zostało to inaczej określone w warunkach oferty lub warunkach rezerwacji, Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa należnością z tytułu zwrotu przez Hotel poniesionych kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym zgodnie z rezerwacją pokojem hotelowym według następujących zasad:
a)    Anulacja rezerwacji noclegów – standardowy pobyt hotelowy:
·         do 7 dni przed planowanym przyjazdem – anulacja bezkosztowa
·         poniżej 7 dni przed planowanym przyjazdem – płatność 100% ceny cennikowej pierwszej doby
b)    Anulacja rezerwacji dla pobytu pakietowego:
·         do 14 dni przed planowanym przyjazdem – anulacja bezkosztowa
·         anulacja rezerwacji poniżej 14 dni przed planowanym przyjazdem – 100 % ceny cennikowej za cały okres objęty rezerwacją
W przypadku rezygnacji w trakcie pobytu, Gość hotelowy zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w Hotelu do dnia rezygnacji i 90% ceny pobytu przypadającej po dacie rezygnacji tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym zgodnie z rezerwacją pokojem hotelowym.
 
Warunki dla rezerwacji dla ofert specjalnych i bezzwrotnych (NONREFUNDABLE)
W przypadku dokonywania rezerwacji i płatności na warunkach ofert specjalnych oraz bezzwrotnych (Nonrefundable) brak jest możliwości anulacji rezerwacji oraz zmian terminu pobytu.

Reklamacje

1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
2. Hotel ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad. 
3. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa:
a) pisemnie na adres do doręczeń Hotelu, wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu; 
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej 
4. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Hotel. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji. 
5. Hotel ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Hotel udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.

mobile nav bg
Zobacz na mapie

Aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie, Serwis wykorzystuje pliki cookies zapisywane w pamięci przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat celu ich używania, w tym przetwarzania danych dotyczących aktywności użytkownika oraz personalizacji reklam, oraz możliwość zmian ustawień plików cookies, znajdują się w Polityce prywatności.
Klikając ZAAKCEPTUJ WSZYSTKIE, wyrażasz zgodę na korzystanie z technologii takich jak cookies i na przetwarzanie przez UROCZYSKO SIEDMIU STAWÓW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, Al. Lotników 12, 02-668, Warszawa , Twoich danych osobowych zbieranych w Internecie, takich jak adresy IP i identyfikatory plików cookie, w celach analitycznych i marketingowych (w tym do zautomatyzowanego dopasowania reklam do Twoich zainteresowań, mierzenia ich skuteczności oraz przetwarzania danych użytkownika dla celów analitycznych). Zmiany ustawień plików cookies oraz szczegółowe preferencje dotyczące zgód możesz dokonać w ustawieniach.

Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Niezbędne pliki cookies

Pliki cookies niezbędne do działania usług dostępnych na stronie internetowej, umożliwiające przeglądanie ofert lub dokonywanie rezerwacji, wspierające mechanizmy bezpieczeństwa, m.in.: uwierzytelnianie użytkowników i wykrywanie nadużyć. Te pliki są wymagane do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej. Nie wymagają Twojej zgody.

Analityczne pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające zbieranie informacji o sposobie korzystania przez użytkownika ze strony internetowej w celu optymalizacji jej funkcjonowania oraz dostosowania do oczekiwań użytkownika. Wyrażając zgodę na te pliki cookies, zgadzasz się na przetwarzanie danych dotyczących Twojej aktywności na stronie w celach analitycznych.

Marketingowe pliki cookies

Pliki cookies umożliwiające wyświetlanie użytkownikowi treści marketingowych dostosowanych do jego preferencji oraz kierowanie do niego powiadomień o ofertach marketingowych odpowiadających jego zainteresowaniom, obejmujących informacje dotyczące aktywności użytkownika, produktów i usług administratora strony i podmiotów trzecich. Zgoda na te pliki cookies oznacza, że Twoje dane mogą być używane do personalizacji reklam oraz analizy skuteczności naszych kampanii reklamowych.

Twoje preferencje nie zostały jeszcze zapisane