Regulamin hotelowy Uroczyska Siedmiu Stawów Luxury Hotel
Sprzedawcą usług oraz właścicielem strony www.uroczysko7stawow.pl jest firma:
Uroczysko Siedmiu Stawów Sp. z o.o.
Al. Lotników 12
02-668 Warszawa
NIP: 5213880370 REGON: 384701191
Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy, XIII Wydział Gospodarczy
KRS nr 0000810542, Kapitał zakładowy: 5.000 zł
Warunki potwierdzenia rezerwacji oferty tylko z noclegami
Potwierdzeniem rezerwacji oferty tylko noclegów w Uroczysku Siedmiu Stawów Luxury Hotel&Spa by L’Occitane jest wpłata równowartości pierwszej doby w terminie 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej, płatność pozostałych kosztów na miejscu w Hotelu.
Płatności można dokonać:
a) w Recepcji gotówką;
b) kartą kredytową – w takim przypadku prosimy o przekazanie wypełnionego formularza lub podanie danych z karty telefonicznie w celu dokonania jej obciążenia lub preautoyzacji;
c) przelewem na rzecz.
W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer rezerwacji.
W przypadku gdy faktura zaliczkowa ma być wystawiona na osobę lub firmę inną niż wpłacający prosimy o przesłanie danych do wystawienia faktury zaliczkowej.
W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu.
Warunki potwierdzenia rezerwacji pakietów
Potwierdzeniem rezerwacji oferty pakietowej w Uroczysku Siedmiu Stawów Luxury Hotel&Spa by L’Occitane jest wpłata 100% wartości pakietu w terminie 3 dni od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej, płatność pozostałych kosztów na miejscu w Hotelu.
Płatności można dokonać:
a) w Recepcji gotówką;
b) kartą kredytową – w takim przypadku prosimy o przekazania wypełnionego formularza lub podanie danych z karty telefonicznie w celu dokonania jej obciążenia lub preautoyzacji.
c) przelewem
d) elektronicznym przelewem bankowym Przelewy24
W tytule przelewu prosimy podać imię i nazwisko oraz numer rezerwacji.
W przypadku gdy faktura zaliczkowa ma być wystawiona na osobę lub firmę inną niż wpłacający prosimy o przesłanie danych do wystawienia faktury zaliczkowej.
W przypadku braku wpłaty w wyznaczonym terminie rezerwacja ulega automatycznemu anulowaniu.
Warunki anulacji rezerwacji dla standardowych pobytów hotelowych i pakietowych
W przypadku anulacji usług noclegowych, o ile nie zostało to inaczej określone w warunkach oferty lub warunkach rezerwacji, Hotel zastrzega sobie prawo do obciążenia Gościa należnością z tytułu zwrotu przez Hotel poniesionych kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym zgodnie z rezerwacją pokojem hotelowym według następujących zasad:
a) Anulacja rezerwacji noclegów – standardowy pobyt hotelowy:
· do 7 dni przed planowanym przyjazdem – anulacja bezkosztowa
· poniżej 7 dni przed planowanym przyjazdem – płatność 100% ceny cennikowej pierwszej doby
b) Anulacja rezerwacji dla pobytu pakietowego:
· do 14 dni przed planowanym przyjazdem – anulacja bezkosztowa
· anulacja rezerwacji poniżej 14 dni przed planowanym przyjazdem – 100 % ceny cennikowej za cały okres objęty rezerwacją
W przypadku rezygnacji w trakcie pobytu, Gość hotelowy zobowiązany jest do zapłaty pełnej kwoty za pobyt w Hotelu do dnia rezygnacji i 90% ceny pobytu przypadającej po dacie rezygnacji tytułem zwrotu poniesionych przez Hotel kosztów i nakładów oraz strat związanych z niewykorzystanym zgodnie z rezerwacją pokojem hotelowym.
Warunki dla rezerwacji dla ofert specjalnych i bezzwrotnych (NONREFUNDABLE)
W przypadku dokonywania rezerwacji i płatności na warunkach ofert specjalnych oraz bezzwrotnych (Nonrefundable) brak jest możliwości anulacji rezerwacji oraz zmian terminu pobytu.
Reklamacje
1. Goście mają prawo do składania reklamacji w przypadku zauważenia uchybień w jakości świadczonych usług lub w innym zakresie.
2. Hotel ma obowiązek świadczyć usługi bez jakichkolwiek uchybień i innych wad.
3. Reklamacja może zostać złożona przez Gościa:
a) pisemnie na adres do doręczeń Hotelu, wskazany w § 1 ust. 2 Regulaminu;
b) w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej
4. Zaleca się podanie przez Gościa w opisie reklamacji: informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia uchybienia czy innej wady oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Hotel. Wymogi podane w zdaniu poprzednim mają formę jedynie zalecenia i nie wpływają na skuteczność reklamacji złożonych z pominięciem zalecanego opisu reklamacji.
5. Hotel ustosunkuje się do otrzymanej od Gościa reklamacji i poinformuje go o sposobie rozpatrzenia reklamacji w szczególności w formie pisemnej lub za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli Gość w tym celu podał adres e-mail. Hotel udzieli Gościowi odpowiedzi na reklamację w terminie do 30 dni od dnia jej otrzymania, chyba że przepisy odrębne stanowią inaczej.